လမ္းခြဲလၻက္ရည္

badcoffee.png
"ညီ အားလား" ေခတ္စားေနတဲ့ Gtalk ကေန ေျပာလာေသာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အစ္ကိုတစ္ေယာက္လို သေဘာထားတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ လုိ႔ပဲေျပာရမွာေပါ့ဗ်ာ "အားပါတယ္ ကိုႀကီး" "အျပင္ထြက္လို႔ရလား" "ရပါတယ္ ဟိုတစ္ေယာက္လာရင္" ကၽြန္ေတာ္က သူသြင္းေပးခဲ့တဲ့ အလုပ္မွာ အလုပ္ရခါစေလးေပါ့ဗ်ာ "အဲ့ဆိုရင္ လကၻရည္ သြားေသာက္ရေအာင္" "ဟိုတစ္ေယာက္လာတာနဲ႕ သြားရေအာင္ေလ" "ေအာက္ၿပီညီေရ႕ ခုလာခဲ့မယ္" "ဟုတ္" တေအာင့္ေလာက္ၾကာေတာ့ ဆိုင္ကို သူေရာက္လာခဲ့ပါတယ္ ကြန္ပ်ဴတာ တစ္လံုးေရွ႕မွာ သူထိုင္ၿပီး အင္တာနက္ သံုးေနရင္း ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ကို ေစာင့္ကူေနပါတယ္ ခဏၾကာ ေရာက္လာေတာ့ ႏွစ္ေယာက္သား အျပင္ကိုထြက္ခဲ့ပါတယ္ "ဘယ္ဆိုင္သြားမလည္း ညီ" ကၽြန္ေတာ္ကို အၿမဲတမ္း ညီ လို႔တေလး တစား ေခၚတက္ေသာ အစ္ကို "ႀကိဳက္တဲ့ဆိုင္ကို သြားဗ်ာ" အၿမဲတမ္း ဆုိင္မေရႊးတက္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အက်င့္ ဒါနဲ႕နာမည္ႀကီးဆိုင္ေလးတစ္ဆိုင္ကို သူေခၚသြားပါတယ္ "ဘာေသာက္မလည္း အစ္ကို" စားပြဲထိုးေလးရဲ႕ အသံကို နားေထာင္ရင္းႏွစ္ေယာက္သာ မွာလိုက္တယ္ "ညီ အလုပ္အဆင္ေျပရဲ႕လား" "ေျပပါတယ္ ကိုႀကီး" ကၽြန္ေတာ္လက္ရွိအလုပ္က သူ႕မ်က္ႏွာ သူ႕စကား သူ႕ရဲ႕အာမခံေပးမႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ရခဲ့ပါတယ္ ဒုတိယေျမာက္ သူသြင္းေပးခဲ့ေသာ အလုပ္ျဖစ္ပါတယ္ ပထမ သူသြင္းေပးခဲ့တဲ့အလုပ္က ကၽြန္ေတာ္ ေနမေကာင္းျဖစ္ၿပီး ေဆးရံု တစ္လေလာက္ တက္ရတာနဲ႕ နားလိုက္ရပါတယ္ "ညီစားလို႔ေကာင္းရဲ႕လား" "ေကာင္းပါတယ္" သူကေတာ့အရမ္းကို ေခၽြတာတက္ပါတယ္ အေအးပဲေသာက္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အေအးေကာ ေန႔လည္စာပါေပါင္းစားပစ္လိုက္ပါတယ္ "ညီ ေဆးလပ္တစ္ပြဲေလာက္" စားပြဲထိုးကို လွန္းေျပာလိုက္တယ္ ဒါနဲ႕ ႏွစ္ေယာက္သား ေဆးလိပ္ေလးေသာက္ရင္ စကားေျပာရင္းနဲ႕ ႏွစ္နာရီ ၀န္းက်င္ေလာက္ၾကာသြားပါတယ္ "ညီ အလုပ္ေနာက္က်ေနမယ္ လစ္ရေအာင္" "ရပါတယ္ ေအးေဆးပါ" ဘယ္အရာကိုမွအေလးမထားတက္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အက်င့္ဆိုးေလးတစ္ခု "ညီကလည္း နည္းနည္းေလး ေလးေလးစားစား လုပ္သင့္ပါတယ္" "ဟုတ္ကိုႀကီး" ကၽြန္ေတာ္ ကို အၿမဲတမ္း ဆံုးမ ၾသ၀ါဒေပးတက္ပါတယ္ "ဘယ္ေလာက္လဲ ညီေလး" စားပြဲထိုးကိုေခၚလိုက္ပါတယ္ ၿပီးေတာ့ သူအကုန္ ဒိုင္ခံရွင္းခဲ့ပါတယ္ "သြားမယ္ ညီ" ႏွစ္ေယာက္သား ဆိုင္ျပင္ကို ထြက္ခဲ့ပါတယ္ သူလည္းသူ႕အလုပ္ရွိေသးေတာ့ ဆိုင္ေရွ႕ကေနပဲ လမ္းခြဲလိုက္ၾကပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္အလုပ္ကိုပဲ ျပန္ခဲ့ပါတယ္ ေနာက္ရင္ "အစ္ကို ကြမ္းစားမလား" "ေတာ္ၿပီ ညီ" "သူ႕ကိုလုပ္ေပးလိုက္ေနာ္" ကၽြန္ေတာ္ဆိုင္ရွင္ကိုလွမ္းေျပာၿပီး က်သင့္သေလာက္ တစ္ခါထဲ ရွင္းခဲ့လိုက္တယ္ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း အလုပ္ေနာက္က်ေနၿပီျဖစ္ေတာ့ "လစ္ေတာ့မယ္ အစ္ကို" ကၽြန္ေတာ္ထြက္လာခဲ့ပါတယ္ ညေန ဆိုင္ကအျပန္ ကြမ္းယာဆိုင္ေလးကို ထပ္၀င္ခဲ့ပါတယ္ "သူမယူသြားဘူးညီ" ကြမ္းယာဆိုင္ရွင္ရဲ႕စကားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာတစ္မ်ိဳးျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္ အရင္က ဘယ္ေတာ့အခါမွ မျငင္းခဲဖူးခဲ့ပါဘူး မရွိအတူ ရွိအတူ ေနခဲ့ၾကတာမဟုတ္ပါလား ၾကားထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ရႈပ္ေနတာနဲ႕ သူဆိုင္ကို မေရာက္ျဖစ္ေတာ့ပါဘူး တစ္ရက္ သတိရလို႔ သူ႕ဆိုင္ကို ေရာက္သြားတယ္ သူစိမ္းတစ္ေယာက္လို ကၽြန္ေတာ္ ကိုဆက္ဆံေနပါတယ္ ဘာေၾကာင့္လဲ စဥ္းစားလုိ႔ ခုထိကို မရပါဘူး သူ႔အခတ္အခဲနဲ႕သူ ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္ကို မခင္ျခင္ေတာ့တာလည္း ျဖစ္မွာပါေလ .....
ကၽြန္ေတာ္ ေနမေကာင္းျဖစ္တုန္းက သူ႔အိပ္ယာကို ေပးအိပ္ၿပီး ခံုေပၚမွာ အိပ္ေနခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အစ္ကို အစစ အရာရာ ဆံုးမသြန္သင္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ အစ္ကို လည္းဟုတ္ သူငယ္ခ်င္းလည္း ဟုတ္ ေရစက္ကုန္ခဲ့ၿပီ မဟုတ္ပါလား .................


No comments: