ရိုက္ေပါက္အေတြးမ်ား....

ကၽြန္ေတာ္က "တစ္" လို႔ဆိုလိုက္တာနဲ႔...
ခင္ဗ်ားက "ႏွစ္" လို႔လိုက္ဆိုရင္...
ခင္ဗ်ားဟာ အေပါင္းအသင္းကိုခင္မင္တဲ့
ေနာက္လိုက္ေကာင္းတစ္တစ္ေယာက္ပဲ။

ကၽြန္ေတာ္က"ေလး" လို႔ဆိုရင္ ခင္ဗ်ားက "သံုး"ကိုေက်ာ္သြားၿပီေလလို႔ ေျပာတာနဲ႔...
ခင္ဗ်ားဟာ ကိုယ္နဲ႔မဆိုင္တဲ့ အရာေတြမွာ ၀င္ေရာက္စြက္ထက္ခ်င္သူ လုတြင္က်ယ္ျဖစ္မယ္။

ကၽြန္ေတာ္က "ငါး" လို႔ေျပာလိုက္တာနဲ႔ ခင္ဗ်ားက "ေျခာက္" ကိုဆက္မေရရင္.......
ခင္ဗ်ားဟာအလြယ္တကူလက္ေလွ်ာ့တက္သူ၊ဦးေဆာင္မႈကို အသိမွတ္မျပဳတက္သူ၊ လူေတြအေပၚ အယံုအၾကည္ကင္းတက္တဲ့
စိတ္ေ၀ဒနာသည္ပဲ။

ကၽြန္ေတာ္က "ေျခာက္"လို႔ေျပာလိုက္တာနဲ႔ ခင္ဗ်ားကစိတ္တိုတဲ့ပံုစံနဲ႔ ခုႏွစ္၊ ရွစ္၊ ကိုး၊ တစ္ဆယ္လို႔ခပ္ဆတ္ဆတ္ေျပာမယ္ဆိုရင္..........
      ခင္ဗ်ားဟာ ေဒါသႀကီးသူ၊ အခြင့္အေရးကိုိစိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ မေစာင့္ေမွ်ာ္ႏိုင္တဲ့သူ၊ အခ်ိန္မတန္ခင္မွာ အမွားႀကီးက်ဴးလြန္တက္တဲ့သူ။
  ကၽြန္ေတာ္ကဆယ့္တစ္လို႔ေရတာနဲ႔ ခင္ဗ်ားကမ်က္လံုးႀကီးျပဴး အံႀကိတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကိုစိမ္းစိမ္းၾကည့္ၿပီးထထြက္သြားမယ္ဆိုရင္
             ခင္ဗ်ားဟာ.........
                " ေအး..........ငါကခ်န္ပီယံလက္ေ၀ွ႔သမားကြ"
                    "ခြပ္"
                      "ေအာင္မငီး"

No comments: