ေနာက္ဆံုးအႀကိမ္ေမးပိုျခင္း

> ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေမးအသံုးျပဳသူ အားလံုးထံသို႔ ေနာက္ဆံုး
> အႀကိမ္သတိေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ သည္သင္တို႔၏ ေမးမ်ား၏
> ၀င္ခ်ိတ္ထြက္ခ်ိန္ကို အၿမဲတမ္းေစာင့္ၾကည့္ေနမိပါတယ္
> ဘာျဖစ္လိုလည္းေတာ့မသိပါဘူး ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုေျပာပါရေစ ကၽြန္ေတာ္ သင္တို႔ရဲ႕
> ေမးကို ၀င္ဖတ္၍ မရပါ ၀င္ဖတ္ဖို႔လည္း စိတ္မကူးဖူးပါ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္
> ရဲ႕ mail server မွ သင္တို႔ရဲ႕ ေမး၀င္ခ်ိန္ထြက္ခ်ိန္ကို အလိုအေလွ်ာက္
> ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေမးထဲကို ေရာက္ေနပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ခု ေျပာျခင္တာကေတာ့
> ကၽြန္ေတာ္ java code တစ္ခုျဖင့္သာ ေမးကိုထိန္းပါေတာ့မယ္ ကၽြန္ေတာ္
> ကိုယ္တိုင္လည္း အျမဲမေစာင့္ၾကည့္ႏိုင္လို႔ပါ ၀င္ခ်ိန္ထြက္ခ်ိန္ေလးကိုပါ
> ေမးကသုိ႔ ၀င္ေရာက္ေနသည္ကို ပါျဖတ္ပစ္ပါေတာ့မည္ java ကုတ္ေလးရဲ႕
> အလုပ္လုပ္ပံုေလးကေတာ့ 3 လၾကာမဖြင့္ေသာေမးကို ေအာ္တိုျဖတ္ပစ္ပါလိမ့္မည္
> ပီးလွ်င္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေမးကို ရယူပီး တစ္လအတြင္း အသံုးမျပဳလွ်င္လည္း
> ေအာ္တိုျဖတ္ပါလိမ့္မယ္ ထိုအခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကယ္ႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ
> ကယ္ႏိုင္ေသာ္လည္း ကယ္ေပးမည္မဟုတ္ပါ ဘာေၾကာင့္လည္း ဆိုေတာ့ တန္ဖိုးမထားမႈ
> ၊ မလိုလားအပ္ပဲ အေကာင့္ရယူမႈ ကိုမလိုလားပါ
> ကၽြန္ေတာ္ေမးရဲ႕အားသာခ်က္ေတြရွိသလို အားနည္းခ်က္ေတြလညး္ရွိေနပါတယ္
> အိုက္အားနည္းခ်က္ေတြအားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ အစဥ္အျမဲ ႀကိဳးစားပီးေတာ့
> ျပန္ျဖည့္ေနပါတယ္ အရင္က ကၽြန္ေတာ္ ေမးက ကိုယ္ပိုင္လင့္
> http://mail.mawcity.com ျဖင့္သာ၀င္ေရာက္ႏိုင္ပီးေတာ့ facebook
> အေကာင့္တို႔ tagged အေကာင့္တို႔ blogger တို႔ google site တို႔ကို မရခဲ့
> ထိုမရတာေတြအားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ Google ကို ေရွာ္လြာတင္ခဲ့သည္
> ထိုအတြက္ blogger , google site , ပီးေတာ့ သာမာန္ Gmail မွရရွီေသာ google
> မွခြင့္ျပဳသည့္လုပ္ပိုင္ခြင့္ ကို ကၽြန္ေတာ္ေမးေလးလည္းရရွိခဲ့ပါတယ္
> facebook ႏွင့္ tagged အတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ ေရွာက္လြာတင္ပီးလို႔
> ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေမးေလးကို သူတို႔ေတြလက္ခံေပးခဲ့ပါတယ္ ထိုအျပင္ Google
> မွေပးထားေသာေၾကာင့္ အျခား gmail ေတြ၀င္ေရာက္ေသာေနရာတြင္လည္း ကၽြန္ေတာ္
> ေမးျဖင့္၀င္ေရာက္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္ http://mail.google.com တြင္ username
> ေနရာတြင္ name@mawcity.com လုိ႔ရိုက္ထည့္ပီး password ကိုရိုက္ထည့္ပီး
> ၀င္ေရာက္ႏိုင္ပါတယ္ name ေနရာတြင္ မိမိ အေကာင့္နာမည္ကို သာ
> ရိုက္ထည့္လိုက္ပါ လုပ္ပိုင္ခြင့္ကုိမရရွိေသးတာက Gmail မွာ Theams ေတြကို
> ေျပာငး္လို႔မရပါ ထိုတစ္ခုသာ က်န္ပါေတာ့သည္ တစ္ခုေျပာျပပါရေစ ကၽြန္ေတာ္
> ့ေမးကို အသံုးျပဳပီး Gtalk တြင္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို အပ္လွ်င္ အေနာက္မွာ
> သူမ်ားရဲ႕ ေမးရဲ႕ adress ကိုထည့္ေပးရပါမယ္ ဥပမာ mgla@gmail.com ဆိုလွ်င္
> mgla@gmail.com ဟုအျပည့္အစံုထည့္ေပးရပါမယ္ မထည့္ပါက @mawcity.com
> ဟုသူကေအာ္တိုထည့္သြားပါတယ္ mgla ဟုပဲရိုက္ထည့္လိုက္ပါက mgla@mawcity.com
> ဟုေအာ္တိုထည့္သြားပါတယ္ ဒါေၾကာင့္တစ္ဖက္လူဆိုကိုေရာက္မွာမဟုတ္ပါဘူး
> အသံုးျပဳရာတြင္ မေျပလည္မႈမ်ားႏွင့္ နာမလည္ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို
> ကၽြန္ေတာ္ ထံသို႔ေမးပို၍ အေၾကာင္ၾကားႏိုင္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကို
> ဆက္သြယ္လိုလွ်င္ ေမးျဖင့္သာဆက္သြယ္ေပးၾကပါရန္ ေတာင္းဆိုပါတယ္
> 7magic@mawcity.com ႏွင့္ mawcity@mawcity.com သို႔ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္
> mawcity@mawcity.com အေကာင့္ကို ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါတစ္ေလမွာ Gtalk
> သံုးေနတက္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ရဲ႕ ဆရာသမားေတြနဲ႕စကားေျပာေနတက္ပါတယ္ Gtalk
> ကေနဆက္သြယ္လိုလွ်င္ေတာ့ mawcity@mawcity.com ကိုဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္
> ကၽြန္ေတာ့္ေမးေလးကို အသံုးျပဳလိုလွ်င္လည္း ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္ အားလံုးကို
> ႏုတ္ခြန္းဆက္သပါေသာ ေမွာ္၀င္ၿမိဳ႕ www.mawcity.com မည့္သည္ အေကာင့္ကိုမွ
> ျပဳလုပ္ပီးေတာ့ ျပန္မျဖတ္ဆီးျခင္ပါဘူးဗ်ာ ဒါေပမယ့္ java code ေလးကေတာ့
> လူမဟုတ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ လည္းမတက္ႏိုင္ပါ အားလံုးကို ေလးစားလွ်က္
>

No comments: