ေဘာ္လီေဘာအခ်စ္


(ေဘာ္လီေဘာအခ်စ္)

ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တယ္ေျပာစဥ္က
"ေနပါအံုးရွင္"ဆိုတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္း....
ကြ်န္ေတာ္ကအတင္းမျငင္းပါနဲ့ေတာ့ေနာ္ဆိုစဥ္က
"အင္း"လို႕ေခါင္းညိတ္ျပခဲ့တဲ့စကားေလးတစ္ခြန္း...
ကြ်န္ေတာ္ကပိုကဲျပီးေတာ့
သိပ္ခ်စ္တာပဲလို႕ေျပာစဥ္က
"ကိုကို"နဲ႔ထပ္တူပါပဲဆိုတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္း..
ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ေလွ်ာက္သြားတဲ့အခါ
"သိပ္ေပ်ာ္တာပဲ"ဆိုတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္း...
ကြ်န္ေတာ္သြားမေတြ႕ျဖစ္တဲ့အခါ
"ေမွ်ာ္လိုက္ရတာ"ကိုကိုရယ္ဆိုတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္း
အခ်စ္ဆံုးဆိုျပီးေတာ့ေပးတာေနာ္ဆိုျပီးေတာ့
ေပးလိုက္တဲ့"ဓါတ္ပံုေလး"တစ္ပံု
အဲ့ဒါေလးေတြနဲ႔ဘဲ
ႏြားျပာၾကီးသြားျဖဲေနလို႕မွမဆံုးခင္
"မုန္းလိုက္ပါရွင္"ဆိုတဲ့
မထင္မွတ္ထားတဲ့စကားလက္ေဆာင္ေလးတစ္ခြန္း...
ေၾသာ္......ရက္စက္လိုက္တာလို႕ေတာင္မွ
မေျပာရက္ႏိုင္ခင္ ေ၀းလြင့္ခဲ့ရတယ္
ဆိုးလိုက္တဲ့ကံၾကမၼာရယ္....။

No comments: