**နတ္သမီးဖန္ဆင္းတဲ့ ေမွာ္ဆရာေလးရဲ႕ အလြမ္းဇာတ္လမ္း**


နိဒါန္း

လူဆိုတာ အေတြးရဲ႕သားေကာင္လို႔ ဆိုခဲ့ၾကတာ ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္ဖူးခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း လက္ခံထား တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အလုပ္က မေတြးရင္ျဖစ္ေစ..အေတြးမေကာင္းရင္ျဖစ္ေစ.အလုပ္မျဖစ္ဘူး။ ေတြးအားေကာင္းဖို႔ကလည္း.. ေလ့လာမႈ အားေကာင္းမွ ..ဖတ္၊မွတ္၊ေလ့လာမႈေကာင္းမွ ျဖစ္တာမဟုတ္လား။

လူ ႏွင့္ တိရ စၦာန္ၾကားကကြာျခားမႈကလည္း အဲ့ဒါပဲေလ။ စကားတစ္ခြန္းေျပာရင္ေတာင္ အသံုးအႏႈန္းက ေတာ္ေတာ္ လိုအပ္တယ္ေလ..။အေျပာမတက္ေတာ့ ဆဲသလိုျဖစ္တယ္ဆိုတာၾကားဖူးၾကမွာပဲေလ..။

တစ္ခ်ိဳ႕အေတြ႕အႀကံဳေတြက ကိုယ္တိုင္ခံစားဖို႔မလိုဘူးေလ..။ အခုျဖစ္ေနတာလည္း အဲ့ဒီလိုပါပဲဗ်ာ..။

ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပမယ္..။ အေျပာမတက္လို႔ ဆဲသလိုမျဖစ္ေအာင္ေတာ့  ကၽြန္ေတာ္လည္း ႀကိဳးစားထားပါတယ္။

ကဲ..စေျပာၾကရေအာင္..မိတ္ေဆြလည္း စဥ္းစားေပးေပါ့ဗ်ာ..။ ျဖစ္ပံုက ဒီလိုဗ်.။

အခန္း (၁)

          ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႔စိတ္ေတြညစ္ေနတာဗ်….။  ဘာလုပ္ရရင္ေကာင္းမလဲ…။  စဥ္းစားၾကည့္တယ္..။  ေဆးသြား စိမ္ရင္ ေကာင္းမလား။ ေဆးသြားေသာက္၇င္ ေကာင္းမလား..။ မႀကိဳက္ဘူး။ အင္း …။ ဟုတ္ၿပီ.။ အခုလိုျဖစ္ေနတာေတြ ၿငိမ္းသြား ေအာင္ ေဗဒင္သြားေမးမယ္..။ ေကာင္းတယ္..။

          ေလွ်ာက္ၾကည့္တယ္..။

          ဆရာမ-ျမတ္ဆုကုေဋ

        လကၡဏာ၊ေဗဒင္၊အၾကားအျမင္

        အထူးေဟာသည္။

 ျမင္သမွ်..ၾကားသမွ်သာ တစ္ကယ္ေဟာရင္ ဒုကၡပဲ..။မနက္ကအိပ္ယာႏိုးေတာ့ လံုခ်ည္က ေျခရင္းမွာ.. မျဖစ္ဘူး။ မျဖစ္ဘူး။ ထပ္ၾကည့္ဦးမွ..။ ေဟာ..ေတြ႔ၿပီ.။

          ၾဆာ - ရန္ႏိုင္ကိုကို

        တဲ့ေရာ့၊ေဗဒ၊နကၡတ္၊လကၡဏာ

        ဧကံသဗ်ာကရကပညာရွင္

အင္း..ဧကံသဗ်ာကရကပညာရွင္ ဆိုေတာ့ ေမးသေလာက္ပဲေျဖမယ္ဆိုတဲ့သေဘာပဲ။ မျဖစ္ေသးပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က မေမးတက္ဘူးဗ်..။တစ္ကယ္ေမးရင္လည္း ေပါက္က၇ေတြေမးရင္..ေဗဒင္ဆရာပဲ စိတ္ညစ္မွာ.. ဆက္ၾကည့္ဦးမွပဲ..။

          ေတြ႔ျပန္ၿပီ..။ ဘာတဲ့..။

          ဆရာ..တားေရာ့

        သင့္ကံၾကမၼာကို ဖတ္ႏိုင္ရန္ တားေရာ့ျဖင့္သာ ေဟာသည္။

          မဆိုးဘူး။ တားေရာ့ေတာ့ စိတ္၀င္စားတယ္။ ၀င္ေမးၾကည့္ဦးမွပဲ..။ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္ေနတာကို သူဆိုရင္ နားလည္ ႏိုင္မယ္ထင္တယ္..။

           ေဟာခန္းထဲေရာက္ေတာ့  ကၽြန္ေတာ္က..

          "ဆရာ တားေရာ့ ရွိပါသလား"

          ပိန္ပိန္ပါးပါးႏွင့္ လူတစ္ေယာက္ စာအုပ္ပံုၾကားက ထြက္လာပါသည္။ ၿပီးမွ..

          "ဟုတ္ကဲ့..ကၽြန္ေတာ္ပါ။ ေဗဒင္ေမးမလို႕လား။ထိုင္ပါ"

          ဆိုၿပီး သူ႔ေရွ႕က ခံုေလးေရွ႕မွာ ေနရာေပးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၀င္ထိုင္လိုက္ၿပီး ..ေျပာလိုက္မိပါတယ္။

          " ေၾသာ္..ဆရာက ၀ိမုတၱိရသ စာအုပ္ကို ဖတ္ေနတာလား။ "   (၀ိမုတၱိရသ=လြတ္ေျမာက္ျခင္းအရသာ ေရးသူ-ဦးေသာ္ဇင္ )

          သူဖတ္ေနေသာ စာအုပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ မသိပါ။ ပါးစပ္မွ လြတ္ကနဲထြက္သြားျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ထားခဲ့ေသာ သူ႔စာအုပ္ကို မျမင္ဘဲ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာလိုက္ေတာ့ သူအံ့့ၾသသြားပံုရပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ သူ႔ခါးၾကားတြင္ညွပ္ ထားေသာ ဖုန္းက အသံမည္လာပါသည္။

          "ဆရာ ကေတာ္ဆီက ဖုန္းထင္တယ္။ သတိရလို႔ဆက္တာေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ဘူး။ တစ္ခုခု ပူဆာမလို႔ ထင္တယ္"

          ကၽြန္ေတာ့္ကို လွမ္းၾကည့္ၿပီး အျပင္ထြက္ၿပီး ဖုန္းေျပာေနပါသည္။ တေအာင့္ေနေတာ့ ျပန္၀င္လာပါသည္။ ထိုင္ၿပီး မွ ကၽြန္ေတာ့္ကို…

" ခင္ဗ်ားက ေဗဒင္ေမးမလို႔လာတာလား။ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီးဆီကမွန္းဘယ္လိုသိတာလဲ။ ၿပီးေတာ့ ပူဆာမယ္လို႔ ေရာ ဘယ္လို သိေနတာလဲ။"

          " ကၽြန္ေတာ္ေမးခ်င္တာလည္း အဲ့ဒါပဲဆရာ။ "

          ဟု ေျပာလိုက္ပါသည္။ အဲ့ဒါနဲ႔ ဆရာက

          "ခင္ဗ်ား ဇာတာကိုတြက္ဖို႔ ေမြးသကၠရာဇ္ေျပာပါ"

          "ကၽြန္ေတာ္က သိုက္ဖြား ၊ ၅ခုၾကြင္း စေနသားပါ။အေနာက္တိုင္းအလိုအရေတာ့ Gemini ရာသီခြင္မွာ

ေမြးတာပါ။"

          သူက ခ်ေရးေနပါသည္။ ဆရာဇာတာစစ္ေနစဥ္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္က.

          "ကၽြန္ေတာ္က ေရွ႕ျဖစ္ေနာက္ျဖစ္ေတြ မသိခ်င္ပါဘူးဆရာ..။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ျဖစ္ေနတဲ့ ထူးျခားျဖစ္စဥ္တစ္ခုကို ဘာေၾကာင့္ျဖစ္ေနတာလဲ သိခ်င္လို႔ပါ။ ၿပီးေတာ့ အေဆာင္ေတြ..ယၾတာေတြေခ်လိုက္ရင္ ေပ်ာက္သြားမလား သိခ်င္လို႔ပါ။"

          ဆရာ တားေရာ့က နားမလည္သလို ၾကည့္ေနပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္..

          "ေၾသာ္..ဆရာက ဗိုက္ေအာင့္ေနတာလား။ သြားပါဆရာ..သြားပါ။ကၽြန္ေတာ္ေစာင့္ေနပါ့မယ္။ရပါတယ္။ "

          ဆရာလည္း မ်က္ႏွာႀကီးရႈံ႕မဲ့ၿပီး ေနာက္ထဲသို႔ ၀င္သြားပါသည္။ ျပန္ထြက္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို အံ့ၾသတႀကီး ပံုစံမ်ိဳးႏွင့္ ေျပာပါေတာ့သည္။

          "မင္း..မင္း..ဘာျဖစ္လို႔ ငါ့စိတ္ထဲက ခံစားခ်က္ေတြကို သိသိေနတာလဲ"

          ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္ေမာေသာအသံျဖင့္ ….

          "ကၽြန္ေတာ္ ဆရာ့ကို ေမးခ်င္တာလည္း အဲ့ဒါပါပဲ ဆရာရယ္.."

          "ဘာ"

          "ဟုတ္ပါတယ္..ဆရာ။ ဘယ္လိုေတြ ျဖစ္ေနလဲမသိပါဘူးဆရာရယ္။ကၽြန္ေတာ့္အနားက လူေတြရဲ႕

 စိတ္ခံစားခ်က္ကိုအလိုအေလွ်ာက္ သိသိေနၿပီး ကၽြန္ေတာ္ပါ ျဖစ္ျဖစ္ေနတာ။အဲ့ဒါ ဘာေၾကာင့္

 ျဖစ္ရတာလဲ သိခ်င္လို႔ပါ။"

ဆရာ တားေရာ့ က ကၽြန္ေတာ့္ကို မသကၤာသလို ၾကည့္ေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ပ်ာပ်ာသလဲ..

"မဟုတ္ဘူး ဆရာ..မဟုတ္ဘူး။ ဆရာ့ကို ပညာလာစမ္းတာမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ရိုးရိုးသားသား သိခ်င္လို႔

လာေမးတာပါ။ တစ္ကယ္ပါ။ ယံုပါဆရာ။"

ဆရာက ၀ုန္းကနဲ႔ ထရပ္လိုက္ပါသည္။ကၽြန္ေတာ္လည္း ျမန္ျမန္ ျပန္ျငင္းလိုက္ပါသည္။

"ကၽြန္ေတာ္ အထက္ကလာတာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ပညာသည္လည္း မဟုတ္ပါဘူး။"

ကၽြန္ေတာ္ ထပ္သိလိုက္ျပန္ပါသည္။

"ဟာ..ဆရာ .။ မဟုတ္ပါဘူးဆရာရယ္..။ အဲ့ဒါ ပိုဆိုးတယ္။ လံုး၀ မဟုတ္ဘူး"

ဆရာ တားေရာ့မ်က္ႏွာ ၿပံဳးလာပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၀မ္းသာအားရၾကည့္ၿပီး …

"ဒါကေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္..ဆရာရယ္..။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ပညာေတြျမင့္တင္ေပးဖို႔ေရာက္လာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ထူးပါ။ ၾကြပါ  ဆရာ..ဒီဘက္ကိုၾကြပါ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာေလ ဘုရားရွိခိုးတိုင္း ပဌာန္းဆက္ရွိတဲ့ ပညာသည္ေတြက ပညာရပ္ထူး ေတြ သင္ေပးဖို႔ ဆုေတာင္းေနတာပါ။ အခုမွပဲ ျပည့္ေတာ့တယ္။"

ဟာ..သြားၿပီ..မွားျပန္ၿပီ။ ဘယ္လိုရွင္းျပရမွန္မသိေတာ့ဘူး။ ကြိဳင္ဘဲဗ်ာ..။

"ၾကြပါ ဆရာ..ဘုရားခန္းကို ၾကြပါ။"

မဟုတ္ဘူး ဟု တြင္တြင္ျငင္းေနရင္း..ကၽြန္ေတာ္လည္း အျပင္သို႔ ျပန္ေျပးထြက္ခဲ့ပါသည္။ ဆရာ တားေရာ့ ကေတာ့ ဖိနပ္ေတာင္ မပါဘဲ အတင္းႀကီးကို လိုက္ေခၚေနပါသည္။

ကၽြန္ေတာ့္မွာလည္း ဒုကၡပါပဲ..။ အေဖာ္ေတြေတာင္ ဘယ္ေတာ့လာမလဲ မသိပါဘူး။ သူကလာရင္ အေဖာ္ေတြ ပါတက္လြန္းလို႔ ေလ..။

ဟူး ကနဲ သက္ျပင္း ကိုသာ ခ်လိုက္မိပါသည္။ စိတ္ထဲမွလည္း ကယ္ေတာ္မူပါ အရပ္ကတို႔ ဟု ေအာ္ခ်င္ေန ပါသည္။ ထိုသို႔ထြက္လာရင္း လမ္းတြင္ ကၽြန္ေတာ့္ေနာက္မွ လိုက္လာရင္း ပခံုးကို လွမ္းဆြဲလိုက္ေသာ လူတစ္ဦးကို ေတြ႔လိုက္ ရပါသည္။ လွည့္မၾကည့္ဘဲ ေျပာလိုက္ပါသည္။

"ေက်ာ္စြာ..မနက္ကတည္းက ငါ့ကို ရွာေနတာမလား။"

ဟု ကၽြန္ေတာ္ ေျပာလိုက္မိပါသည္။ ေက်ာ္စြာကေတာ့ အံ့ၾသေနဟန္ျဖင့္ ..

"မင္း ဘယ္လို သိေနတာလဲ။"

"မင္း ခ်မ္းၿငိမ္းနဲ႔ေတြ႕ၿပီးသြားၿပီ မဟုတ္လား။"

"ဒီဘက္မွာ ရွိႏိုင္တယ္လို႔ မင္းကို ေျပာလိုက္တယ္ေလ.."

အဲ့ဒါေတြေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေတြ ညစ္ညစ္ေနတာ..။ ေျပာျပရင္လည္း ဘယ္သူမွ ယံုမွာ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ ယံုတာ မဟုတ္ဘူး။ သူဘာလိုခ်င္လို႔ လိုက္ရွာေနတာလဲ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ သိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္

"ေရာ့ မင္းလိုခ်င္တဲ့ စာမူ။ ျပန္ေတာ့"

          ကၽြန္ေတာ္ဘ၀ရဲ႕ လူသားမဆန္မႈေတြကို ကၽြန္ေတာ္ စတင္ စိတ္ညစ္လာပါသည္။ ဒီျပနာေတြရဲ႕ အစ ကေတာ့ နတ္သမီးေၾကာင့္ပါ..။ ဟုတ္ပါတယ္..။အျပင္မွာ ေတြ႕ဘူး ျမင္ဘူးရန္ မလြယ္တဲ့ နတ္သမီးကို ေတြ႕လိုက္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အခုလို ထူးထူးဆန္းဆန္းေတြ ျဖစ္လာေစေတာ့တာပါပဲ..။


No comments: